Będą większe możliwości promocji Sprawiedliwego Handlu w Polsce?

 

Podczas środowego zebrania zarządu Fairtrade International zadecydowano o powierzeniu Fundacji “Koalicja Sprawiedliwego Handlu” roli Fairtrade Marketing Organisation na Polskę. Co to oznacza?

Założona w 2009 r. Koalicja Sprawiedliwego Handlu (zarejestrowana w 2013 jako Fundacja) stała się oficjalnym przedstawicielem Fairtrade International. Najprawdopodobniej otworzy to przed organizacją większe możliwości w zakresie promocji idei Fair Trade w Polsce i pozwoli na korzystanie z doświadczeń i wsparcia zachodnich partnerów.  – Podpisanie umowy z Fairtrade International zaplanowano na luty bieżącego roku. Umowa będzie obowiązywała przez trzy lata i zostanie automatycznie przedłużona, o ile strony nie postanowią inaczej – czytamy na stronie Koalicji – www.fairtrade.org.pl .

O szczegółach i planach będziemy informować wkrótce – na tą chwilę nie ma jeszcze konkretnych informacji dotyczących dalszych działań.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Fairtade International czyli…

Fairtade International to międzynarodowa organizacja zajmująca się promocją standardów Sprawiedliwego Handlu na całym Świecie. W poszczególnych krajach zadania te realizuje we współpracy z lokalnymi Fairtade Marketing Organisation.

Polski rynek produktów Sprawiedliwego Hanldu jest wciąż w bardzo wstępnej fazie rozwoju. Przed promującymi ideę firmami i organizacjami wiele barier i przeszkód do przezwyciężenia. Więcej informacji na ten temat w tekście: Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce. Bariery i szanse .

Polecamy również nasz dział: Fair Trade

Brak postów do wyświetlenia