Psychologia koloru w sklepie z żywnością ekologiczną

Psychologia koloru dla właścicieli sklepów z żywnością ekologiczną ? to temat warsztatów, które odbędą się w ramach najbliższej edycji targów Natura Food 2010 (Łódź, 15-17 października). Zajęcia poprowadzi dr Marek Borowiński.

Program warsztatów:
piątek, 15 października 2010 r.
13.30 ? 15.00 ?Wystawa sklepowa, która sprzedaje? – prowadzenie dr Marek Borowiński
15.00 ? 17.00 ?Jak urządzić sklep, ze zdrową żywnością , aby zarabiał?  – prowadzenie dr Marek Borowiński

niedziela, 17października 2010 r.
11.00 –  12.30 ?Wystawa sklepowa, która sprzedaje? – prowadzenie dr Marek Borowiński
12.30 ? 13.30  ?Psychologia koloru w Internecie, czyli jak właściwe budować strony www w kontekście wpływu koloru na odbiorcę? – prowadzenie dr Marek Borowiński

Dr Marek Borowiński jest jest ekspertem w dziedzinie komunikacji kolorem i psychologii koloru. Prowadzi własną firmę konsultingową, której misją jest przygotowywanie profesjonalnych rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Specjalizuje się w psychologii koloru. Jego pasją jest kolor oraz wpływ jaki wywiera on na ludzi.  Marek Borowiński uważa, że właściwie zastosowany kolor w komunikacji firmy i produktu, w stronach internetowych zdecydowanie poprawia ich konkurencyjność na rynku, a w ten sposób zwiększa rozpoznawalność marki oraz sprzedaż. Natomiast kolor, który jest odpowiednio użyty w otoczeniu domowym, w ubraniu poprawia jakość życia, ułatwia kontakty interpersonalne i wpływa na wiele pozytywnych zmian.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Marek Borowiński poprowadził także wykład: Barwy, kształty, sposoby ekspozycji i informacji wizualnej w sklepie ekologicznym w trakcie zorganizowanej przez Biokurier w ubiegłym roku konferencji: Żywnośc ekologiczna w Twoim sklepie.

Przypominamy, że w trakcie Targów Natura Food odbędzie się także organizowana m.in. przez redakcję Biokuriera konferencja: Nowe trendy na rynku ekologicznym. Zaczynamy w piątek (15 października) o 12:00.

Oto program:

12:00 Otwarcie konferencji, prezentacja prowadzących, tematów i organizatorów

12:15 Naturalnie i uczciwie. Ekologiczne produkty Fair Trade : czym są, jaki jest ich potencjał, gdzie je kupić i jak sprzedać?
Prowadzenie: Zbigniew Szalbot, założyciel portalu Sprawiedliwy Handel w Praktyce (www.fairtrade.net.pl), członek Polskiej Koalicji Na Rzecz Sprawiedliwego Handlu

12:50 Ekologiczne produkty dla dzieci
Prowadzenie: Anna Nogajska, założycielka portalu i sklepu ekobaby.pl

13:25 Korzyści ze współpracy małych sklepów ekologicznych z organizacjami pozarządowymi prowadzącymi kampanie dot. zdrowego odżywiania.
Prowadzenie: Szymon Surmacz, redaktor czasopisma Obywatel, członek Instytut Spraw Obywatelskich prowadzącego m.in. kampanię Naturalne Geny (www.naturalnegeny.pl)

14:00 Kosmetyki ekologiczne – dlaczego warto spróbować
Prowadzenie: Noall Conrad z firmy CULUMNATURA zajmującej się produkcją kosmetyków ekologicznych dla salonów fryzjerskich i gabinetów SPA&Wellness

14:35 Ekologiczne tekstylia – dlaczego to, co nosimy jest tak ważne
Prowadzenie: Małgorzata Muzyczek z Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich w Poznaniu zajmującego się m.in. produkcją odzieży z lnu i konopi.

15:10 Zakończenie konferencji

Na konferencję zapraszają:
Redakcja Biokuriera
Międzynarodowe Targi Łódzkie ? organizator targów Natura Food
Instytut Spraw Obywatelskich (ISO) – www.iso.edu.pl

Więcej informacji o Targach Natura Food na stronach Międzynarodowych Targów Łódzkich.


 


 

Jeśli chcą być Państwo na bieżąco z aktualnościami i artykułami zamieszczanymi na https://biokurier.pl zapraszamy do skubskrypcji newslettera (po lewej stronie u dołu)!
Raz w tygodniu dostarczamy porcji świeżych informacji!

 


 

{jcomments on}

Nowe trendy na rynku ekologicznym ? to temat konferencji organizowanej przez redakcję Biokuriera w ramach najbliższej edycji (15-17 października) Targów Natura Food w Łodzi. Nasi prelegenci przybliżą słuchaczom tematy sprawiedliwego handlu, naturalnej kosmetyki, eko tekstyliów, ekoproduktów dla dzieci. Handlowcy będą mieli okazję dowiedzieć się jak włączyć się w ogólnopolskie kampanie dotyczące zdrowego odżywiania.

Brak postów do wyświetlenia