Organic Marketing Forum 2013 – data już znana

Od 17 do 19 czerwca 2013 potrwa najbliższa, 8 edycja Organic Marketing Forum – organizatorzy ogłosili już datę i wstępne założenia imprezy.Jakie atrakcje są przewidziane?

Wystawa o charakterze business-to-business (B2B) odbędzie się 18. czerwca w sali wystawienniczej. Wystawa skierowana jest do przedsiębiorców zaangażowanych w działania w branży żywności ekologicznej i innych eko produktów. Na program w sali wystawienniczej składają się: błyskawiczne prezentacje, prezentacje produktów w ramach konkursu Best of Organic, konsultacje z ekspertami, sesja „O branży ekologicznej” oraz lunch. W ten sposób sala wystawiennicza 2013 przemieni się w interaktywną platformą służącą nawiązywaniu dalszych kontaktów.

Program konferencji składa się z wykładów konferencyjnych, dyskusji na podium oraz warsztatów. Sesje odbędą się z udziałem doświadczonych  ekspertów jak i odnoszących sukcesy przedsiębiorców branży organicznej. Konferencja tłumaczona będzie na języki: polski, rosyjski, angielski oraz niemiecki. Nowością będą networkingowe stoły kooperacyjne oraz sesje Speer networking.

W ramach networkingowych stołów koperacyjnych uczestnicy spotkają się przy stołach z przypisanymi im tematami zgodnie z ich zainteresowaniem biznesowym. Po krótkiej prezentacji wprowadzającej w zagadnienie, każdy z uczestników będzie miał okazje zaprezentować swoje doświadczenie w ramach dyskusji. Cale spotkanie potrwa ok. 30 minut. Przykłady tematów do dyskusji przy stołach:

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

•    Import i eksport zboża oraz surowców naturalnych
•    Rynek zboża w Polsce: współpraca między producentami, przetwórcami oraz handlowcami
•    Produkcja mięsa i mleka, ich przetwórstwo i handel w Europie Centralnej i Wschodniej
•    Produkcja warzyw, ich przetwórstwo i handel w Europie Centralnej i Wschodniej
•    Struktury rynku produktów organicznych w Niemczech: najważniejsze adresy
•    Certyfikacja w krajach Europy Środkowej i Wschodniej/Certyfikacja w Polsce

Celem sesji Speed Networking jest dopasowanie przedsiębiorców z sektora produktów organicznych z partnerami odpowiadającym ich profilowi. Podczas tego spotkania przedsiębiorcy mają okazję zaprezentować swój profil innym kolegom z branży w formacie bezpośredniego spotkania (face-to-face).

Uczestnicy zostaną podzieleni w grupy na podstawie sortymentu produktów, którymi się specjalizują w takim formacie aby przedsiębiorcy chcący sprzedać konkretny produkt mieli okazję poznać zainteresowanych kupnem.

Zobacz także: Organic Marketing Forum (fotorelacja)

Więcej na stronie www.organic-marketing-forum.org

źródło: Ekoconnect

Brak postów do wyświetlenia