Nowe strategie w marketingu przedsiębiorstw ekologicznych – konferencja

Jak prowadzić ich efektywną sprzedaż żywności ekologicznej? Jak sprzedawać towary  pod wspólną marką i podbijać rynki? Jak wykorzystywać internet w sprzedaży bezpośredniej produktów ekologicznych? Odpowiedzi na te i inne pytania uzyskają uczestnicy specjalistycznej, dolnośląsko-saksońskiej konferencji “Nowe strategie w marketingu przedsiębiorstw ekologicznych”, która odbędzie się 8 marca 2011 r. w Ostritz (Niemcy).


Program konferencji:

09.15 -09.45 Rejestracja, powitalna kawa

09.45 – 10.45 Wprowadzenie: Projekt “Działać ekologicznie” w Saksonii i Dolnym Śląsku. Prezentacja projektu, partnerów i uczestników, dyskusja.

11.00-12.00 Sprzedaż pod wspólną marką – marki regionalne, przykłady i czynniki sukcesu marketingu regionalnego produktów ekologicznych (N. Stockebrand, Uniwersytet w Getyndze, Wydział Marketingu Produktów Spożywczych i Rolnych)

12.15-13.15 Przerwa obiadowa

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

13.15-14.30 Wykorzystanie internetu w sprzedaży bezpośredniej – sprzedaż bezpośrednia – portal internetowy, czynniki sukcesu prezentacji gospodarstw, media socjalne w marketingu produktów rolnych (A. Hoch, przewodniczący, www.regionale-frische.de)

15.00 – 16.15 Kooperacje ekologiczne podbijają rynki rolnicze – efektywne i samodzielne zarządzanie na przykładzie współpracy gospodarczej w Rumunii i Austrii (I. Sachse, kierownik projektu, EkoConnect)

16.15 – 17.00 Wymiana idei dotyczących wspólnych inicjatyw marketingowych między uczestnikami z Saksonii i Dolnego Śląska

17.00 Zakończenie

 

Konferencja w saksońskim Ostritz jest organizowana przez 3 partnerów: EkoConnect – Internationales Zentrum für den Ökologischen Landbau Mittel- und Osteuropas e. V. (Niemcy), Gäa – Vereinigung ökologischer Landbau e.V. (Niemcy) i Stowarzyszenie Południowo-Zachodnie Forum Samorządu Terytorialnego “Pogranicze” w Lubaniu w ramach nowego, wspólnego projektu zatytułowanego “Działać ekologicznie”.

Jego realizacja rozpoczęła się w styczniu 2011 i potrwa do września 2013 r. Przedsięwzięcie obejmuje liczne spotkania skierowane do polskich i saksońskich rolników, przedsiębiorców, multiplikatorów oraz organizacji i instytucji rolnictwa ekologicznego, w szczególności z regionu przygranicznego. W jego ramach zostaną przeprowadzone dwujęzyczne warsztaty, spotkania i seminaria z różnych dziedzin branży. Tematyka  dotyczy nie tylko przetwórstwa i sprzedaży produktów ekologicznych, ich magazynowania, ale także szeroko pojętych zagadnień odnośnie przyszłości młodego pokolenia na wsi oraz znaczenia rolnictwa ekologicznego jako koncepcji na przyszłość. Kolejnym blokiem tematycznym skierowanym do rolników, doradców i weterynarzy jest zdrowie zwierząt. Wyjazdy studyjne i uczestnictwo w targach pozwolą dodatkowo na zdobycie praktycznych przykładów oraz nawiązania nowych kontaktów.

Pierwsze spotkanie w ramach projektu stanowi marcowa konferencja “Nowe strategie w marketingu przedsiębiorstw ekologicznych” w Ostritz. Uczestnictwo w niej jest bezpłatne. Zgłoszenia udziału można nadsyłać do 1 marca 2011 r. przy wykorzystaniu formularza zgłoszeniowego.

Szczegółowe informacje nt. programu oraz formularze są dostępne na stronie internetowej  stowarzyszenia “Pogranicze” pod adresem www.pogranicze-csb.home.pl

Cotygodniowa porcja BioInformacji do Twojej skrzynki e-mailowej – zapisz się na nasz newsletter (lewy dolny róg strony)

 

 




Brak postów do wyświetlenia