Kolejna edycja Natura Food coraz bliżej

260 wystawców, zagraniczni goście z Węgier, liczne seminaria i warsztaty (m.in. Akademia Biokuriera i Biobiznes Forum) z udziałem ekspertów i znanych kucharzy – Targi Natura Food i beECO coraz bliżej. Znany jest już program imprezy.

Targi Natura Food to najważniejsza branżowa impreza w Polsce, dedykowana żywności ekologicznej oraz produktom regionalnym i tradycyjnym. –W  2012 r. w Targach uczestniczyło blisko 300 wystawców i 10 tysięcy zwiedzających – mówi Agata Szczepaniak Kierownik Projektu Międzynarodowych Targów Łódzkich. – Tegoroczna edycja z pewnością powtórzy sukces ubiegłorocznej, zarówno pod względem frekwencji, jak i oferty wystawienniczej. Zagraniczni goście pozwolą poznać międzynarodowe trendy w rozwoju sektora ekologicznego. Targi będą też okazją do nawiązania kontaktów biznesowych dla przedsiębiorców działających w branży bioproduktów.

Podczas tegorocznej edycji NATURA FOOD na zwiedzających czeka wiele atrakcji, w tym seminaria i prelekcje nt. nisko przetworzonej żywności wysokiej jakości, a także warsztaty dla szefów kuchni i dzieci, panele dyskusyjne, pokazy kulinarne oraz konkursy. Edukacyjny charakter imprezy ma na celu przede wszystkim zwiększenie stopnia świadomości ekologicznej konsumentów.

– Handel żywnością ekologiczną to poważny i trudny biznes. Z myślą o przedsiębiorcach z branży zaplanowany jest panel dyskusyjny pt. BIOBIZNES FORUM, podczas którego właściciele i pracownicy sklepów z żywnością ekologiczną będą mogli podzielić swoimi doświadczeniami z prowadzenia ekobiznesów – dodaje Agata Szczepaniak.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Oto program tegorocznego BIOBIZNES FORUM:

12 października 2013 r. (sobota)

14.00 – 14.15 – wprowadzenie
prowadzenie:

14.15 – 15.45     r-dealer platforma do wymiany walut, czyli jak w prosty sposób negocjować kursy walut i jak zabezpieczyć marżę
prowadzenie:    Artur   Matyas, Raiffeisen Bank Polska S.A.

15.45 – 16.15     Marketing – kim jest Twój klient?, segmentacja klienta, określenie jego potrzeb?
prowadzenie:    dr Marek Borowiński

16.15 – 16.45    Komunikacja – jak najlepiej rozmawiać, komunikować się z klientem?
prowadzenie:    dr Marek Borowiński

16.45 – 17.15    Fair Trade: Systemy certyfikacji etycznej produkcji
prowadzenie:    Agnieszka Bińkowska, Szczypta Świata

17.15 – 18.00     Jaja od kur zielononóżek kuropatwianych

13 października 2013 r. (niedziela)

11.00 – 11.45     Ekologiczne środki czystości – definicje, znaki, standardy
prowadzenie:     Ireneusz Klawikowski, PRO-ECO

11.45 – 12.30    O prosie i kaszy jaglanej
prowadzenie:    Tomasz Czubachowski

12.30 – 13.00     Dawne gatunki zbóż
prowadzenie:    Mieczysław Babalski

13.00 – 13.30   Motywy zakupowe ekoistów, czyli jak efektywnie  (komunikować?) sprzedawać kosmetyki naturalne
prowadzenie:    Dolores Greń, ekspert firmy bioIQ

13.30 – 14.30    Porady ekonomistów dla importerów i eksporterów na temat nowych rynków zbytu i zabezpieczenia różnic kursowych
prowadzenie:    Paweł Radwański  Analityk Rynków Finansowych, Raiffeisen Bank Polska S.A.

W sobotę 12 października odbędzie się również Akademia Biokuriera. W tym roku temat przewodni to: Skuteczna promocja eko firmy w Internecie. Wskazówki i przykłady dobrych praktyk. Warsztaty dla małych producentów produktów tradycyjnych, lokalnych i ekologicznych oraz właścicieli sklepów z eko żywnością

Warsztaty poprowadzą:

Karol Przybylak redaktor naczelny serwisu i czasopisma Biokurier.pl
Adam Turowiec specjalista w zakresie e-marketingu, pomysłodawca platformy natoobe.pl współorganizator Targu Lokalnej Zywności „Tygiel” w Poznaniu

Tematy:
1. Media społecznościowe? Dlaczego warto tam być
Media społecznościowe, blogi. Jak skutecznie je wykorzystać w promocji własnej firmy
2. Kreujemy eko-markę
Przez żołądek do serca czy przez serce do żołądka, czyli dlaczego historia jest najważniejsza? Opowieść o narzędziach budowania własnej eko-marki.
3.  Co działa lepiej, co działa gorzej – czyli krótki przegląd e-kanałów marketingu produktów ekologicznych, tradycyjnych i lokalnych
Sprawdź jak to robią inni i dlaczego im się udało?
4. Suknia jednak zdobi… produkt i producenta
O znaczeniu pierwszego wrażenia, czyli jak ważne jest logo, dobre zdjęcia i estetyka materiałów promocyjnych

Poznamy także wyniki konkursu o Złoty Medal NATURA FOOD na najlepszy produkt ekologiczny, naturalny i tradycyjny. Z kolei w ramach projektu „Kreowanie marki Łódzkie poprzez promocję tradycyjnych smaków regionu” odbędzie się V wojewódzki konkurs produktów tradycyjnych „Tygiel Smaków” oraz konkurs kulinarny „Tradycyjne Smaki Regionu”dla uczniów szkół gastronomicznych z województwa łódzkiego.

Gościem specjalnym będą przedstawiciele węgierskiego sektora ekologicznego, którzy w ramach targowej ekspozycji zaprezentują najlepsze produkty ekologiczne z nad Balatonu a także podczas seminariów i warsztatów przedstawią dorobek i doświadczenia węgierskiej branży ECO.

Równolegle z NATURA FOOD odbędą się II Targi Ekologicznego Stylu Życia beECO. Jest to wydarzenie dla producentów ekologicznych kosmetyków naturalnych, środków czystości do mycia, prania i sprzątania, a także ubrań dla dzieci z wysokiej jakości bawełny.

Biokurier jest partnerem medialnym targów.

Zapraszamy do lektury relacji z ubiegłorocznych Targów Natura Food:

Brak postów do wyświetlenia