Akcja: Chcemy więcej Sprawiedliwego Handlu w sieciach handlowych

7 kwietnia ruszyła duża kampania hipermarketowa promująca produkty Sprawiedliwego Handlu. W około 60 największych punktach Tesco pojawiły się stojaki wypełnione produktami oraz ulotkami.

 

W gazetce handlowej pół strony przeznaczono wyłącznie na produkty Sprawiedliwego Handlu, a w wybranych halach umieszczono dodatkowe oznaczenia wyróżniające produkty z certyfikatem Fairtrade. Oprócz celów promocyjnych, akcja stanowi także egzamin dla opłacalności idei Fair Trade w Polsce.

Produkty Sprawiedliwego Handlu można było znaleźć głównie w sklepach z żywnością ekologiczną na terenie całej Polski. Jeżeli chodzi o większe sklepy, Fair Trade gości w sieci delikatesów BOMI, Marks and Spencer oraz sporadycznie w Almie i Piotrze i Pawle.

 

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     
reklama


Koalicja Sprawiedliwego Handlu zachęca polskich konsumentów do wywierania nacisku na sieci handlowe, aby oferowały produkty Sprawiedliwego Handlu.

Jak to zrobić? Jest kilka sposobów:

  • Wyrażanie poparcia dla akcji Tesco
  • Zachęcić inne sieci do oferowania produktów Fair Trade
  • i oczywiście wkładaj produkty Sprawiedliwego Handlu do swojego koszyka

Więcej szczegółów na temat akcji i treść maili, które można wysłać do kierownictw sieci handlowych znaleźć można na stronie Koalicji Sprawiedliwego Handlu: www.fairtrade.org.pl

 

Cotygodniowa porcja BioInformacji do Twojej skrzynki e-mailowej – zapisz się na nasz newsletter (lewy dolny róg strony)


 


<!–[if !supportLineBreakNewLine]–>
<!–[endif]–>

Brak postów do wyświetlenia