Wybieram Fairtrade

Wybieram Fairtrade to ogólnopolska kampania, która ma zachęcić klientów do sięgania po produkty z logo Fairtrade. W akcję zaangażowała się trzykrotna mistrzyni olimpijska i czterokrotna mistrzyni świata w rzucie młotem – Anita Włodarczyk oraz zdobywca biegunów Ziemi, założyciel Marek Kaminski Academy – Marek Kamiński.

Wybieram Fairtrade

W ramach kampanii Anita Włodarczyk i Marek Kamiński pojawią się w przestrzeni publicznej na billboardach, citylightach oraz ekranach tramwajów i autobusów w największych polskich miastach. Towarzyszyć temu będzie komunikacja w mediach społecznościowych @fairtradepolska.

Wybieram produkty ze znakiem Fairtrade dlatego, że jako sportowiec działam według zasady fair play, chciałabym, żeby rolnicy z uboższych krajów świata byli traktowani fair

– mówi Anita Włodarczyk, która od kilkunastu lat wybiera kawę z certyfikatem Fairtrade.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Wybieram Fairtrade

Ci, którzy uprawiają kawę, kakao, bawełnę, banany, finalnie otrzymują najmniej, mimo, że na świecie istnieje olbrzymi popyt na kawę czy czekoladę. Człowiek jest tym, co daje innym. Kupując produkty ze znakiem Fairtrade, wspierasz ludzi mniej uprzywilejowanych

– dodaje Marek Kamiński.

Marek Kamiński
W kampanii ‘Wybieram Fairtrade” udział wziął Marek Kamiński.

Rozpoznawalność logo Fairtrade rośnie

Według danych pozyskanych w badaniu GlobeScen, niemal połowa polskich respondentów kojarzy znak Fairtrade. 8 na 10 osób zgadza się ze stwierdzeniami, że kupując produkty Fairtrade, wspierają rolników i producentów.

Dynamicznie rośnie też sprzedaż produktów ze znakiem Fairtrade. W ubiegłym roku jej wartość hurtowa netto po raz pierwszy przekroczyła pół miliarda złotych.

W sklepach coraz łatwiej o dostępność produktów z logo Fairtrade. Znaleźć je można w wiodących sieciach handlowych, punktach gastronomicznych na stacjach benzynowych oraz w sklepach internetowych.

Brak postów do wyświetlenia