Strategie marketingowe. Jak podnieść sprzedaż?

Zastanawiasz się jak zwiększyć wartość postrzeganą produktu a tym samym jak podnieść sprzedaż swojego produktu? Zwróć uwagę na wymienione czynniki a z pewnością zauważysz same korzyści!

Zadaj sobie pytania pomocnicze, które znajdziesz w poniższych elementach i popracuj nad sposobem stosowania ich w swoich ofertach czy prezentacjach.

Obietnica korzyści – jak reklamowany produkt odmieni życie klienta? Jakie są jego możliwości praktyczne? Co sprawia, że jest jedyny w swoim rodzaju?

Dowody – WOK (Wielka Obietnica Korzyści) oddziałuje na postrzeganie tylko wtedy, gdy odbiorca w nią wierzy. Musisz udowodnić to, co mówisz!

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Autorytet osoby sprzedającej produkt – dlaczego klient powinien zaufać sprzedawcy i słuchać, kiedy on mówi i pisze?

Reputacja firmy – co wyróżnia firmę sprzedającą ten produkt od innych firm i dlaczego warto wybrać właśnie tę?

Włożony wysiłek – jak powstał produkt? Jaki nakład pracy, siły roboczej i inwestycji był konieczny do jego stworzenia?

Relacje znajomych – jak produkt już odmienił życie osób takich jak sam czytelnik-potencjalny klient?

Sposób prezentacji ceny – jeśli to prawda, pokaż starą cenę, która była wyższa i która określonego dnia powróci. Dopiero teraz pokaż cenę ostateczną!

Powody obniżek cen – dlaczego cena będzie wyższa? Zasugeruj, że najlepszy moment do zakupu jest teraz.

 

Te metody pozwolą Ci zwiększyć sprzedaż i obroty w swojej firmie oraz usystematyzują Twój marketing. A jeżeli zastanawiasz się jak powiększyć swoją bazę klientów, zajrzyj na stronę www.powiekszsprzedaz.pl i zobacz darmowe wideo.

Sprawdź inne teksty z serii STRATEGIE MARKETINGOWE:

Strategie marketingowe: Produkt podstawowy i produkt komplementarny?

Strategie marketingowe. Edukacja klientów przez internet cz.2

Strategie marketingowe. Edukacja klientów przez internet cz.1

Strategie marketingowe. Czy i jak wykorzystywać materiały drukowane w marketingu Twojej firmy?

Strategie marketingowe. Jak wybrać najleszą promocję?

Jak osiągać sukcesy sprzedając żywność eko i mieć jeszcze czas dla siebie?

Marta Gierlińska

 

Brak postów do wyświetlenia