Przebój FMCG 2015. Nagrody dla paprykarza z kaszą jaglaną i masła orzechowego Primaviki

 

-tekst sponsorowany-

Produkty Primaviki nagrodzono w konkursie „Przebój FMCG 2015” organizowanym przez magazyn „Życie Handlowe”

Primavika to polska, rodzinna firma istniejąca od 1998 r., specjalizująca się w produkcji i propagowaniu wysokiej jakości żywności. Produkty firmy zostały ostatnio wyróżnione i nagrodzone w VIII edycji prestiżowego konkursu „Przebój FMCG 2015” organizowanym przez „Życie Handlowe” we współpracy z Instytutem badawczym Milward Brown.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Nagrodzonym produktem jest paprykarz z kaszą jaglaną, który zajął I miejsce w kategorii „produkty biwakowe”. Paprykarz dostępny jest również w wersji ekologicznej pod marką Primaeco. Produktem wyróżnionym w kategorii „produkty prozdrowotne” jest masło orzechowe bez dodatku soli i cukru.

– Jesteśmy dumni z  naszych produktów oraz wyróżnień które otrzymujemy. Na początku roku zostaliśmy nagrodzeni tytułem „Dobra marka 2015 – Jakość, Zaufanie i Renoma”. Dziś odbieramy kolejne nagrody w konkursie „Przebój FMCG 2015 r.”. Jesteśmy zaszczyceni i serdecznie dziękujemy!

Jednak największym wyróżnieniem są pozytywne opinie naszych klientów. To właśnie zdania konsumentów są najważniejsze, świadczą o marce  – podsumowuje Bartosz Janicki, manager Firmy Primavika.

 

Brak postów do wyświetlenia