Organic Marketing Forum 2014. Co działo się na warsztatach dla eko producentów i detalistów?

Warsztaty dla producentów żywności ekologicznej oraz właścicieli sklepów to ważna część każdej edycji Organic Marketing Forum. Tak było i w tym toku. O czym rozmawiano?

Część warsztatową konferencji rozpoczęła Paulina Jonczynski z Niemiec, była właścicielka sklepu z produktami ekologicznymi w Berlinie. Przeprowadziła szkolenie z zakresu strategii utrzymania klientów oraz podnoszenia atrakcyjności oferty sklepowej i sklepów samych w sobie.

Podkreślone zostały m.in. takie elementy sukcesu jak: dobrze wykwalifikowana kadra sklepowa, przyjazne usposobienie ekspedientek/ekspedientów, zachęcający wygląd wnętrza sklepu i bogata oferta produktów. W polskich sklepach oferujących żywność ekologiczną nadal spotykamy się z brakiem rzetelnej informacji, co często powoduje brak stabilnego i trwałego kontaktu z klientami. A to przecież obsługa sklepowa ma najczęstszy i najbliższy kontakt z konsumentami żywności ekologicznej.

Dużo miejsca w trakcie Organic Marketing Forum było poświęconej kreowaniu marki produktu ekologicznego oraz strategii marketingowych w mediach. Można było wysłuchać podpowiedzi jak stać się bardziej widocznym na rynku produktów ekologicznych za pośrednictwem mediów.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

Z prezentacji przeprowadzonej w ramach Akademii BioKuriera słuchacze dowiedzieli się, że często reklama w tradycyjnych masowych mediach nie przynosi tak pozytywnych wyników, jak w mniejszych, ale specjalistycznych lub lokalnych  środkach przekazu. Prezentując swój produkt czy usługę dobrze jest opowiedzieć związaną z nim historię. Zawsze należy też pamiętać o dobrych zdjęciach i elementach graficznych reklamy, które w sposób obrazowo przekażą potencjalnemu klientowi nasz przekaz.

Organic Marketing Forum odbyło się w dniach 1-2 czerwca 2014 w Warszawie. Przeczytaj więcej: Organic Marketing Forum 2014 w Warszawie już za nami!

W trakcie forum wręczono nagrody Best Of Organic. Kto zwyciężył? Wiemy kto zdobył nagrodę Best Of Organic 2014 w trakcie Organic Marketing Forum

Monika Styczek

Brak postów do wyświetlenia