Teraz czytasz...
Oliwne bary podbiją USA? Przedstawiamy “We olive”
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl
X Targi Ekostyl | reklama | Biokurier.pl

Oliwne bary podbiją USA? Przedstawiamy “We olive”

„We olive” to amerykańska sieć barów oliwnych. W każdym punkcie można kupić i spróbować 40 rodzajów kalifornijskiej oliwy. W ofercie jest także wino i różnego rodzaju delikatesy serwowane także na miejscu. W ostatnich latach w USA otwarto ok. 100 podobnych punktów.

Celem jaki postawili sobie twórcy sieci jest dostarczenie klientom wysokiej jakości żywności z lokalną oliwą (także ekologiczną) i winem na czele. Każdy, kto zawita do „We olive” może spróbować dowolnej oliwy z oferty sklepu (w sprzedaży jest ok. 40 rodzajów) . W doborze mogą mu pomóc także wyedukowani sprzedawcy, którzy wiedzą skąd pochodzi dany produkt i w jaki sposób powstawał. W niektórych placówkach serwuje się także wina, lokalne piwa oraz różnego rodzaju przekąski i sałatki.

Posmakuj, zjedz, odpocznij i kup

Jak to wygląda w praktyce? Obejrzyjcie film udostępniony przez We Olive

Aktualnie sieć We Olive posiada 15 „barów oliwnych”. Większość znajduje się w Kaliforni, Nevadzie i Texasie, niedawno zadebiutowała pierwsza placówka na wschodnim wybrzeżu, w Nowym Yorku. Eksperci z serwisu „Olive Oil Times” zwracają uwagę, że tego typu punkty to obecnie jeden z szybciej rozpowszechniających się trendów w USA. W ostatnich latach otwarto ok. 100 podobnych lokali (pod różnymi szyldami).

Zobacz także


Oliwne bary w Polsce?

Czy moda na tego typu działalność przywędruje do Polski? Prawdopodobnie trudno będzie w taki sposób podejść u nas do sprzedaży oliwy, ale przecież już funkcjonuje kilka sklepów (choć to pojęcie troszkę zawęża spektrum ich działalności) wyspecjalizowanych w lokalnych serach, niedawno w Rzeszowie ruszyła placówka, której specjalność to cydr. A mamy przecież jeszcze mnóstwo interesujących produktów jak chociażby wina, przetwory mięsne czy też… oleje.

Możliwość degustacji produktu to bardzo ważny aspekt działalności We Olive i pamiętać o tym powinni także sprzedawcy i producenci żywności lokalnej, ekologicznej i tradycyjnej. Żadne opowieści, marketingowe triki i zabiegi nie zastąpią przecież smaku i aromatu. To jedne z najskuteczniejszych sposobów na pozyskiwanie klientów.

Ten serwis używa cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Sprawdź naszą politykę prywatności.

Żadne materiały z tej strony nie mogą być jakikolwiek sposób powielane bez pisemnej zgody redakcji.