Hanoju – najbliższe natury

[tekst sponsorowany]

Filozofia Hanoju opiera się na trzech filarach: pozyskiwaniu produktów z najwyższej jakości, certyfi-kowanych upraw, przetwarzaniu i pakowaniu produktów zgodnie z najwyższymi standardami oraz in-nowacyjności, której szczególnym wyrazem jest ciągłe poszerzanie oferty. Nazwa firmy powstała od nazwy pierwszego produktu przez nią oferowanego – soku  Hawaian Noni Juice – HA – NO – JU, który od 10 lat cieszy się dużą popularnością wśród naszych klientów. Rozmawiamy z Barbarą Smorąg z firmy Cibo, która jest dystrybutorem produktów Hanoju w Polsce.

 

Biokurier: Jak długo firma Hanoju działa na rynku? Skąd się wywodzi

Barbara Smorąg: W bieżącym roku firma Hanoju obchodzi dziesięciolecie swojej działalności. Powstała w Niemczech i na tym rynku rozwijała się przez pierwsze lata. Po osiągnięciu silnej pozycji na rodzimym rynku, ustabilizowaniu działalności produkcyjnej i handlowej, a także rozwinięciu szerokiej gamy produktów,  Hanoju rozpoczęło ekspansję w krajach Europy zachodniej (Holandia, Belgia, Francja, Austria). Sukcesy osiągnięte na tych rynkach w naturalny sposób zachęciły do podjęcia działań handlowych w krajach Europy centralnej, w tym Polski. W początkowym okresie firma Hanoju była obecna w Polsce dzięki współpracy z lokalnymi dystrybutorami. W roku 2014 podjęta została decyzja o bezpośrednim zaangażowaniu się w rozwój marki Hanoju w Polsce poprzez uruchomienie przedstawicielstwa handlowego.
Nazwa firmy powstała od nazwy pierwszego produktu przez nią oferowanego – soku Hawaian Noni Juice – HA – NO – JU, który od 10 lat cieszy się dużą popularnością wśród naszych klientów.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

W jakich produktach się specjalizuje?

Profil oferty produktowej Hanoju najkrócej ujęty jest hasłem „Closest to nature” – najbliższe natury. Aktualna oferta to klikaset produktów z około 100 kategorii. Wspólnym mianownikiem dla całej oferty jest ich naturalne pochodzenie, najwyższa jakość potwierdzona certyfikatami oraz zweryfikowana użyteczność i bezpieczeństwo. Linie produktowe, które wyróżniają ofertę Hanoju swoim zakresem i unikalnością  to m.in. grzyby witalne, soki, jagody goji, maca, nasiona chia oraz wysokiej jakości roślinne suplementy diety.

Większość soków Hanoju produkowana jest w certyfikowanej jakości ekologicznej. Są to 100%, czyste soki produkowane tylko z dojrzałych owoców bez dodatku wody, konserwantów i barwników. W procesie produkcyjnym opieramy się na tradycyjnych, lokalnych metodach wytwarzania soków. Dzięki bezpośrednim, długoletnim kontaktom z rolnikami i dostawcami naszych produktów pozyskujemy najlepszej jakości surowce. Owoce używane do produkcji naszych soków są zawsze dojrzałe, dzięki czemu zawartość substancji czynnych jest w nich bardzo wysoka. Większość naszych soków jest wyciskana na miejscu pochodzenia, transportowana w kontenerach chłodniczych i rozlewana przez certyfikowany zakład. Niektóre z nich są butelkowane na miejscu.

Organiczne jagody Goji Hanoju (Lycium barbarum) posiadają europejski certyfikat BIO NL-024839 potwierdzający ich wysoką jakość oraz pochodzenie z ekologicznych upraw zgodnych z europejskimi normami rolnictwa ekologicznego. Pochodzą z ekologicznych upraw w prowincji Ningxia.

Również Organiczna Maca Premium Hanoju  zasługuje na szczególne wyróżnienie ze względu na swoją jakość. Hanoju wykorzystuje do produkcji wyłącznie składniki pochodzące z andyjskich płaskowyżów, uprawiane na wysokości ponad 4000 metrów n.p.m. bez udziału środków ochrony roślin,  pestycydów,  herbicydów oraz nawozów sztucznych. Pochodzenie roślin odgrywa bardzo ważną rolę. Rośliny rosnące w wyższych partiach Andów są wyższej jakości niż te występujące niżej. W regionie wysokogórskim roślina musi sobie radzić z niskim ciśnieniem powietrza, intensywnym promieniowaniem słonecznym i większymi wahaniami temperatury. Aby przetrwać w takim otoczeniu roślina musi produkować więcej substancji ochronnych i dlatego występują one w jej tkankach w większej koncentracji. Organiczna Maca Hanoju również posiada europejski certyfikat BIO NL-024839
Oferta produktowa Hanoju jest konsekwentnie poszerzana. Dotyczy to zarówno wprowadzania całkowicie nowych kategorii produktowych jak również innowacji w zakresie postaci produktów, ich konfekcjonowania i sposobów pakowania. Czynnikiem zapewniającym bardzo duże możliwości w tych obszarach jest własna, certyfikowana działalność produkcyjna.
Najnowszą kategorią wprowadzoną przez Hanoju do swojej oferty są organiczne produkty kokosowe (cukier, mąka, oleje).

Jakie są priorytety przy pozyskiwaniu surowców?

Zgodnie z zasadą „Closest to nature” surowce do naszych produktów pozyskiwane są na całym świecie, bezpośrednio od ich wytwórców (plantatorów). Dzięki temu możliwa jest ciągła i bezpośrednia weryfikacja jakości. Produkty z większości kategorii dostępne są w jakości BIO (produkty organiczne posiadające odpowiednie certyfikaty) oraz Premium (gwarantowana wysoka jakość bez certyfikatu BIO). Oprócz ścisłej kontroli pochodzenia naszych surowców bardzo istotne jest zapewnienie optymalnych warunków transportu i konfekcjonowania/pakowania.

Czy któreś produkty zasługują na szczególne wyróżnienie, zdobyły jakieś nagrody etc?

Kategorią produktową zasługującą na szczególne wyróżnienie są też bez wątpienia Grzyby Witalne Hanoju. Powód takiego wyróżnienia jest prosty – Hanoju ma w swojej ofercie najszerszą gamę tych produktów w Europie. Oferta grzybów witalnych Hanoju Polska jest sukcesywnie poszerzana w miarę rozwoju rynku.

Kto najczęściej sięga po oferowane przez Państwa produkty?

Oferta Hanoju oznacza jakość bez kompromisów. Nasi Klienci to ludzie świadomi swoich potrzeb oraz szukający produktów zapewniających skuteczne działanie. Są to ludzie świadomi, że najwyższa jakość ma swoją cenę. Jednocześnie wiedzą, że tzw. super okazje to prawie zawsze pieniądze wyrzucone w błoto. Grupa tego typu Klientów, w chwili obecnej w Polsce dość wąska, będzie sukcesywnie rosnąć. Podobnie jak w innych krajach, strategia Hanoju w Polsce polega na stopniowym, stabilnym wzroście i opieraniu swojego sukcesu przede wszystkim na lojalności zadowolonych Klientów.

Więcej informacji: www.hanoju.pl

Brak postów do wyświetlenia