Bardzo udany debiut Ekocudów w Poznaniu

Ekocuda już od dwóch lat zrzeszają producentów kosmetyków naturalnych z ich użytkownikami. Ich popularność rośnie w dynamicznym tempie. Jak dotąd okazję do bliskich spotkań z polskimi i zagranicznymi markami kosmetyków naturalnych mieli przede wszystkim mieszkańcy Warszawy i Trójmiasta, jednak 27 i 28 października Ekocuda zadebiutowały w Poznaniu.

Wydarzenie odbyło się w klimatycznej i nowoczesnej przestrzeni, w samym centrum – w Concordia Design, przy ul. Zwierzynieckiej 3. Towarzyszyło mu ogromne zainteresowanie gości, fantastyczna energia, liczne wykłady i bezpłatne warsztaty.

Ekocuda po raz pierwszy w Wielkopolsce

Pierwsza edycja w Poznaniu to kolejny sukces nie tylko organizatorów Ekocudów, ale całego rynku kosmetyków naturalnych. Poprzednie edycje w Gdańsku i Warszawie przyciągnęły łącznie około 204 tysiące osób. I tym razem goście nie zawiedli. Całe wydarzenie odwiedziło ponad 7 tysięcy uczestników.

Powodzenie Ekocudów udowadnia, że zainteresowanie kosmetykami naturalnymi w żadnym razie nie jest chwilową modą. To wynik świadomych wyborów i sposób na życie ogromnej grupy konsumentów

– mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda i organizatorka targów. Dodaje:

Rosnącą popularność Ekocudów w dużej mierze zawdzięczamy samym uczestnikom naszych wydarzeń, którzy przekazują sobie informacje i zachęcają do udziału inne osoby. Przed, w trakcie i po pierwszej edycji w Poznaniu goście wykazali się dużą aktywnością na naszych social mediach – pojawiło się mnóstwo udostępnień, reakcji na posty i pytań o kolejne edycje. Niecierpliwym mieszkańcom Poznania i okolic możemy zdradzić, że Ekocuda wrócą do nich już na wiosnę.

Poznaniacy zainteresowani kosmetykami naturalnymi

Podobnie jak podczas edycji warszawskich i gdańskich, tak i w Poznaniu dużo się działo. Przestrzeń Concordia Design była przepełniona aktywnymi uczestnikami, którzy chcieli maksymalnie wykorzystać okazję do bezpośrednich spotkań z ulubionymi markami. Ich zamiarem było również poznanie nowych preparatów, z którymi dotąd nie mieli styczności. Ekocuda pokazują bowiem, że osoby stosujące na co dzień wyłącznie kosmetyki naturalne wcale nie są skazane na ograniczenia i monotonię. Oferta kosmetyków naturalnych rozwija się bardzo dynamicznie, a wraz z nią pojawiają się kolejne możliwości dla wymagających klientów.

Podczas pierwszej poznańskiej edycji Ekocudów dużym zainteresowaniem cieszyły się wykłady z blogerkami Dermatolook oraz Agnieszką Niedziałek – właścicielką marki napieknewlosy.pl oraz ambasadorką Ekocudów. Tłumy entuzjastów naturalnych preparatów odwiedziły również stoisko marki Pixie Cosmetics. Tradycyjnie w wydarzeniu można było wziąć udział bezpłatnie.

Dla kogo Ekocuda?

Targi Kosmetyków naturalnych Ekocuda organizowane są z myślą o konsumentach, którzy w swoich codziennych wyborach zakupowych kierują się jakością produktów, ich składem, a także tym, czy ich produkcja miała zrównoważony charakter i odbyła się z poszanowaniem środowiska. Na kolejną szansę na ekocudowne spotkanie z kosmetykami naturalnymi musimy poczekać do wiosny.

Sponsorami pierwszej edycji targów w Poznaniu były dwie firmy – Be Organic oraz Pixie Cosmetics. Obie marki zachęcają, by sięgać po organiczne produkty. Są one bezpieczne dla nas i przyjazne dla środowiska. Pamiętajmy, że dbanie o siebie i własne ciało ma znaczący wpływ na nasze dobre samopoczucie i wygląd. To także przepustka do sukcesów – zarówno na polu zawodowym, jak i prywatnym.