Szkolenie „Marketing produktów ekologicznych” w dwóch miastach w Polsce

23 maja 2019 r. w Warszawie i 30 maja 2019 r. w Poznaniu odbędzie się szkolenie z zakresu marketingu produktów ekologicznych. Solidna dawka wiedzy i praktycznych umiejętności gwarantowana!

W trakcie czterogodzinnego szkolenia uczestnicy poznają odpowiedzi na pytania:

  • Jak wygląda proces certyfikacji ekologicznej?
  • Jakie są aktualne trendy i prognozy dla rynku żywności ekologicznej?
  • W jaki sposób regulowane jest powstawanie produktów BIO?
  • Jak wdrożyć ekologiczną produkcję w firmie?
  • W jaki sposób promować ekoprodukty?

Szkolenie poprowadzi Karol Przybylak, redaktor naczelny Biokuriera, pierwszego czasopisma o tematyce ekologicznej na rynku polskim. Ceniony ekspert w zakresie budowania procesów komunikacji, promocji i reklamy na rynku produktów ekologicznych. Organizator wielu szkoleń i seminariów poświęconych branży ekologicznej. Towarzyszyć mu będzie Mariusz Florek, niezależny konsultant w zakresie podnoszenia efektywności sprzedaży w przedsiębiorstwach. W ciągu blisko 20-letniej działalności zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych, w tym kilka w branży spożywczej. Współwłaściciel firmy produkującej żywność ekologiczną.

Podoba Ci się to, o czym piszemy?     

 „Marketing produktów ekologicznych” – program szkolenia

  1. Żywność ekologiczna. Prawo, certyfikacja, znakowanie
  • Ekologiczna produkcja rolna
  • Przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego
  • Certyfikacja i kontrola produkcji
  • Znakowanie produktów ekologicznych (BIO, EKO, znaki graficzne)
  • Wymogi prawne regulujące przetwarzanie produktów rolnictwa ekologicznego
  1. Eko-rynek w liczbach – Polski i światowy rynek produktów ekologicznych
  • Struktura eko-rynku w Polsce
  • Badania konsumenckie
  • Najważniejsze trendy rynkowe
  1. Organizacja procesu sprzedaży produktów ekologicznych
  • Produkcja konwencjonalna i ekologiczna – organizacja logistyki w przedsiębiorstwach wytwarzających produkty ekologiczne i konwencjonalne
  • Znakowanie produktów ekologicznych
  • Podwykonawstwo
  • Projektowanie i wprowadzanie na rynek eko-produktów
  • Proces ustalania cen sprzedaży
  • Budowa kanałów dystrybucji
  1. Efektywna komunikacja i marketing produktów ekologicznych
  • Wykorzystanie mediów do komunikacji z odbiorcami końcowymi
  • Projektowanie treści przekazu reklamowego: dobre przykłady komunikowania walorów użytkowych i jakości produktów.
  • Najważniejsze wydarzenia na rynku eko-produktów
  • Targi i wydarzenia branżowe
  1. Podsumowanie, pytania i dyskusja

Zapisać się na szkolenie można za pośrednictwem strony Akademii Biokuriera.

Brak postów do wyświetlenia